Please use this identifier to cite or link to this item: https://ah.lib.nccu.edu.tw/handle/140.119/56710
題名: 世界小姐與二十一世紀社會主義
作者: 馮建三
貢獻者: 政大新聞系
日期: Jun-2012
上傳時間: 11-Jan-2013
摘要: 所有國家,都是同中有異,委內瑞拉獨步全球的表現,有三。一是1975年創設的El Sistem,直接翻譯是「系統」,實際是「社會行動音樂」,通過(古典)音樂的推廣及其教育,正面變化中低階層青少年的生命軌跡。由於成效良好感人,不但拉美鄰邦仿效,海外許多國家包括北美西歐,無不交相讚譽。
關聯: 共誌, 4, 48-54
資料類型: article
Appears in Collections:期刊論文

Files in This Item:
File Description SizeFormat
201206.pdf559.64 kBAdobe PDF2View/Open
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.